Hej alle,
Så kom man endelig ud af byen og vel ankommet til sommerhuset i Saksild (Øst Jylland), opdager jeg at harpunen ikke er kommet med i geartasken – doooh! :S
Min redningslinie er forummet, og specielt jer som bor i syd om Århus (rimelig køreafstand fra Odder)
Er der en venlig sjæl som har en reserveharpun jeg kan låne fra lørdag til søndag ???
Håber at høre fra en af jer :woohoo:
Hilsen
Carl
Jeg har en 75 cm. Imersion Triangular Carbone Structure du godt må låne til søndag.
Smid mig en besked på 31 16 96 99, så skriver jeg hvor jeg stiller den, da jeg skal nogle erinder i dag.
Jeg bor i Tranbjerg J syd for Aarhus, ikke langt fra Saksild 😉
Ja, det er virkelig god karma og overskud – Tak for det – det er virkelig værdsat!
Desværre er vejret vendt med frisk pålandsvind, og havet viser tænder – så desværre har jeg droppet håbet om et dyk.
– så blev det ikke denne gang på østkysten.
/Carl
Forum er sponseret af
