Søg efter: Viser 4 svartråde Forfatter Indlæg februar 4, 2014 kl. 3:13 pm #15084 trawlerDeltager ifølge fiskeatlasset, fanget et par hundrede meter nord for Dragør, kunne da være sjov at støde på; februar 4, 2014 kl. 7:21 pm #15088 Nicolaj LindeborghDeltager Den må være kommet lidt på afveje – den hører til under springlaget i Øresund, hvilket normalt vil sige på vanddybder større end 15 meter. februar 6, 2014 kl. 5:48 pm #15107 Anders C. MøllerDeltager Jeg ville have kaldt den for en “rødplettet småhaj”. 🙂 februar 15, 2014 kl. 1:14 am #15306 AndersDeltager http://www.sportsfiskeren.dk/roedhaj-i-limfjorden De må jo ikke vide hvor de hører hjemme. 🙂 marts 8, 2014 kl. 7:10 pm #15911 David HModerator Smager de godt? B) Shooter & Shooter - Fotograf & Spearo Forfatter Indlæg Forum er sponseret af Viser 4 svartråde Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Log ind