Viser 4 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #15084

      trawler
      Deltager

      ifølge fiskeatlasset, fanget et par hundrede meter nord for Dragør, kunne da være sjov at støde på;

    • #15088

      Den må være kommet lidt på afveje – den hører til under springlaget i Øresund, hvilket normalt vil sige på vanddybder større end 15 meter.

    • #15107

      Jeg ville have kaldt den for en “rødplettet småhaj”. 🙂

    • #15306

      Anders
      Deltager

      http://www.sportsfiskeren.dk/roedhaj-i-limfjorden

      De må jo ikke vide hvor de hører hjemme. 🙂

    • #15911

      David H
      Moderator

      Smager de godt? B)

      Shooter & Shooter - Fotograf & Spearo

Forum er sponseret af

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.