Tak for hjælpen!
Hehe okay så! – Roskilde Fjord 😉
Skal nok give en melding om sigtbarheden! Regner med at tage ud torsdag, hvis altså ikke det blæser meget, hvilket det har gjort i 1000 år deroppe! Det føles i hvert fald som 1000 år, når man har erhvervet sig en ny harpun og hungrer efter at få den sat i en fisk 😉