Hej
Jeg har været her før, men er heldigvis blevet en meget bedre UV jæger siden da. 4 ud af de sidste 5 HØ har været ½m+ og skudt gennem hovedet; 2 døde på stedet. Og selvom jeg er en voksen mand med forpligtelser, så er det lykkedes mig at komme ud ca. 1 gang om ugen.
Forud ligge forhåbentlig pighvar i lidt mere end lige præcis lovlig størrelse (de smager nu også godt) og torsk som i flertal. Og at jeg formår at bevarer turene i vandet som det frirum, det var tænkt som, og ikke lade det hele gå op i trofæ jagt.
Roar