Forum-svar oprettet

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10764

      husk når i køber lygter og får en pandelampe med til når i skal lade harpun igen
      en meget god en ha med en pandelampe tror mig ved taler om :).

      Det hva jeg har af lygte når jeg tager ude nat dykkker

      1) Magicshine MJ-876 LED Lygte

      – 1200 LUMEN

      2) Xglow Pandelampe – 200

      Lumen

      http://www.sportsbutikken.dk

    • #10727

      ja sår er fra kampe hede melle stene med den var ikke hele nem får inden selv om var halv meter vanden jeg skyde den melle øjne :cheer:

    • #7629

      Ha ikke lige set ups 😛

    • #6623

      Hvad størese skal man går efter er bare samme størese som ovre delen på dragte hvis jeg vælger går efter Sporasubs vægtvest M L XL XLL ?

    • #2140

      Hej Pepse.

      ja der har du noget glæde dig til med dragten har selv i sort og fra italien og speielt syet 🙂

      Og lygten du købt godt valgt skal selv ha den Mj-876 🙂

    • #2138

      Tillykke med din første Havørred :cheer:

      Mvh Tikka.

    • #2089

      http://www.youtube.com/watch?v=qNtsRghuuxQ

      Tro bliver melle de her to MagicShine MJ-850 1200-lumen SST-50 LED Dive Light/MagicShine MJ-876 1200-lumen SST-50 LED Dive Light 🙂

    • #1784

      Hej Morfar

      Smutter selv til langeland i dag hele ugen

      ser frem til uv-jagt der ovre :cheer:

    • #1777

      Måske det her var noget har selv ovrevejet købe sådan et 😉

      http://fotoringen-dk.blogspot.dk/2011/05/nyhed-liquid-image-video-mask-hd-320.html

    • #1742

      opper også med her til snekkersten. 🙂

    • #1724

      Hej Fibiuz.

      Jeg enden i Hornbæk Plantage var kl13.00 til kl16.00 og fik 5 faldfiske 2 rødpætter og 3 skrubber.

      På min 3gang ude som Uv-jæger Og første fanges :cheer:

    • #1719

      Hej Trebla.

      ja der var godt der ude fik selv 5 faldfiske med mig hjem før ud vejr kom med torden og store bølger

      så måtte jeg ind i en fart 🙂 .

      Godt høre du fik to med dig hjem kan være vi ses igen Hornbæk plantages næste gang :cheer:

    • #1715

      Er også ny Uv Jæger 😉 regner også med tag til Hornbæk plantage imorgen ovre middag.

      Fra Helsingør køres mod Hornbæk ad Nordre Strandvej. Ved en transformerstation på venstre hånd drejes til højre ind på P-pladsen har læste og hørt skulle være godt spot der 🙂 .

    • #1713

      Takker for de god råde og tips.

      Man må sluge til sig som ny Uv-Jæger 😉

      Mvh Tikka.

Forum er sponseret af

Viser 13 svartråde