Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
-
september 1, 2013 kl. 5:05 pm #10764
Michael Lund HenriksenDeltagerhusk når i køber lygter og får en pandelampe med til når i skal lade harpun igen
en meget god en ha med en pandelampe tror mig ved taler om :).Det hva jeg har af lygte når jeg tager ude nat dykkker
1) Magicshine MJ-876 LED Lygte
– 1200 LUMEN
2) Xglow Pandelampe – 200
Lumen
Attachments: -
august 31, 2013 kl. 8:03 pm #10727
Michael Lund HenriksenDeltagerja sår er fra kampe hede melle stene med den var ikke hele nem får inden selv om var halv meter vanden jeg skyde den melle øjne :cheer:
-
juni 11, 2013 kl. 1:53 am #7629
-
maj 12, 2013 kl. 9:27 pm #6623
Michael Lund HenriksenDeltagerHvad størese skal man går efter er bare samme størese som ovre delen på dragte hvis jeg vælger går efter Sporasubs vægtvest M L XL XLL ?
-
august 19, 2012 kl. 8:48 pm #2140
Michael Lund HenriksenDeltagerHej Pepse.
ja der har du noget glæde dig til med dragten har selv i sort og fra italien og speielt syet 🙂
Og lygten du købt godt valgt skal selv ha den Mj-876 🙂
-
august 19, 2012 kl. 8:39 pm #2138
-
august 16, 2012 kl. 11:09 pm #2089
Michael Lund HenriksenDeltagerhttp://www.youtube.com/watch?v=qNtsRghuuxQ
Tro bliver melle de her to MagicShine MJ-850 1200-lumen SST-50 LED Dive Light/MagicShine MJ-876 1200-lumen SST-50 LED Dive Light 🙂
-
juli 28, 2012 kl. 11:21 am #1784
Michael Lund HenriksenDeltagerHej Morfar
Smutter selv til langeland i dag hele ugen
ser frem til uv-jagt der ovre :cheer:
-
juli 27, 2012 kl. 12:13 pm #1777
Michael Lund HenriksenDeltagerMåske det her var noget har selv ovrevejet købe sådan et 😉
http://fotoringen-dk.blogspot.dk/2011/05/nyhed-liquid-image-video-mask-hd-320.html
-
juli 21, 2012 kl. 2:10 pm #1742
-
juli 16, 2012 kl. 6:34 pm #1724
Michael Lund HenriksenDeltagerHej Fibiuz.
Jeg enden i Hornbæk Plantage var kl13.00 til kl16.00 og fik 5 faldfiske 2 rødpætter og 3 skrubber.
På min 3gang ude som Uv-jæger Og første fanges :cheer:
-
juli 15, 2012 kl. 12:24 am #1719
Michael Lund HenriksenDeltagerHej Trebla.
ja der var godt der ude fik selv 5 faldfiske med mig hjem før ud vejr kom med torden og store bølger
så måtte jeg ind i en fart 🙂 .
Godt høre du fik to med dig hjem kan være vi ses igen Hornbæk plantages næste gang :cheer:
-
juli 13, 2012 kl. 10:20 pm #1715
Michael Lund HenriksenDeltagerEr også ny Uv Jæger 😉 regner også med tag til Hornbæk plantage imorgen ovre middag.
Fra Helsingør køres mod Hornbæk ad Nordre Strandvej. Ved en transformerstation på venstre hånd drejes til højre ind på P-pladsen har læste og hørt skulle være godt spot der 🙂 .
-
juli 13, 2012 kl. 5:37 pm #1713
Michael Lund HenriksenDeltagerTakker for de god råde og tips.
Man må sluge til sig som ny Uv-Jæger 😉
Mvh Tikka.
-
-
ForfatterIndlæg
Forum er sponseret af

